Týden před jarními prázdninami. V úterý společně navštívíme Národní muzeum. Dvě výstavy nás tam čekají – Czech Press foto a Olympijské příběhy.
Pro rodiče: Děti dostávaly lísteček na úterní výlet. (5.A + 5.B) Potřebujeme vědět, kdo a kdy z výletu odchází. Peníze na cestu zaplatíme z žákovského konta. (cca 150,-) Vstup je zdarma. ( Kdo nemá dostatek prostředků na kontě byl informován třídním učitelem)
pondělí | Na dnešní den není DÚ |
úterý | Sraz v hale v 8:05 a společný odchod na vlak. S sebou velkou svačinu místo oběda, pití, vhodné oblečení. |
středa | M – test – písemné násobení VL – zjisti jednu osobnost z 19. století, která je pro české země důležitá/zajímá (Kdo to byl? Čím se proslavil?) |
čtvrtek | PŘV – připrav si dvě informace o tom, co doma děláš proto, abys zlepšil životní prostředí? |
pátek | ČJ – test – druhy přídavných jmen DÚ – prac. list |
Český jazyk: Přídavná jména – druhy přídavných jmen, skloňování podle vzoru tvrdý, pravopis přídavných jmen tvrdých, čtení, psaní.
Matematika: Váhy, slovní úlohy, písemné počítání.
Anglický jazyk: Středa a čtvrtek ústní zkoušení – představování. Podívejte se, zda máte svůj PL vyplněný, i to bude součástí známky. S přípravou vám pomůže učebnice, kde jsme si četli dva texty. Podíváme se na opravený test unitu 1. Začínáme nový unit New York a rodina
vlastivěda: Opakování – panovníci nejstarších dějin, výprava do 19. století.
Přírodověda: Závěrečná hodina o třídění odpadů, ochrana životního prostředí. Skupinová práce.
Tělocvik: odpadá
Hudební výchova: Písně do divadla.
Tvorba: Dokončení “plyšáka” z rukavice- oči a ústa.