Milé děti, poslední možnost pro vylepšení známek, kdo to má přesně mezi, zadám mu v pondělí speciální úkol, kterým si může své známky vylepšit. O vaší konečné známce rozhoduje i vaše aktivita v hodinách, práce a včasné odevzdávání domácích úkolů.
Už najíždíme zase na domácí úkoly.
Tento týden proběhnou centra aktivit, v pondělí se rozdělíme do skupin – rozhodovat bude náhoda.
Pro měsíc leden máme v plánu kino. Putování se sobíkem- prozkoumáme oblasti Laponska. Bude to více zajímavé než Antarktida, nebojte. Autobus i vstupné už musíte platit samy, projektové peníze na akce už nemáme. Částku kolem 200,- strhneme z konta. Do kina jedeme ve středu 29. 1.
Škola v přírodě. Do konce měsíce února vybíráme zálohu 1500,-. (pokud posíláte přes účet- napište do zprávy: jméno, třídu, škola v přírodě) Tato záloha je vratná. Závazná je cena až po podepsání přihlášky. Tu pošleme po dětech během ledna. Celková cena bude 4000,- Cestu tam podnikneme vlakem z Kolína. Ušetříme a zároveň to bude dobrodružné. Jedeme do obce Hamštejn u Českého ráje.
Pololetní vysvědčení – čtvrtek 30. 1.
Pololetní prázdniny – pátek 31. 1.
Spolek rodičů pořádá jednodenní zájezd na hory – lyžování. Informace a přihláška na hlavní stránce školy nebo v aktualitách.
pondělí | Začínáme CA Přineste si, prosím, krabice od bot – potřebujeme do CA na tvorbu. Mohou být bez víka. |
úterý | M – DÚ součtové trojúhelníky – PL |
středa | VL – DÚ PS 29/5 |
čtvrtek | PŘV – test – učíme se z PS 18/1 |
pátek | ČJ – DÚ – PS 23/14 b) |
Český jazyk: Shoda přísudku s podmětem, tvorba slov, kresba podle popisu (vodník), čtení, slovesa – slovesný způsob.
Matematika: Součtové trojúhelníky, myslím si číslo, pamětné a písemné počítání, slovní úlohy.
Anglický jazyk: Stále budeme trénovat sloveso TO BE v přítomném čase. Ve čtvrtek si napíšeme test na toto sloveso – podívejte se do PS str. 31/9. Máte na své kartě přepsané otázky doplňovací (PS str. 32/tabulka). Tento týden je budete potřebovat. Znovu budeme hádat země na základě jejich vlajek.
Vlastivěda: Západní a severní Evropa.
Přírodověda: Test travnaté oblasti. Pouště a polopouště.
Tvorba: CA – prostorová tvorba; lední medvěd.
Hudební výchova: Zpěv, symfonický orchestr, rozeznávání hudebních nástrojů ve skladbě.
Tělocvik:
Informatika: Kyberšikana.