Týdenní plán – 7B
Ahoj všem, tento týden už se snad zas sejdeme všichni 🙂 Těšíme se na cestovatelské zážitky účastníků zájezdu do Skotska. Společně budeme vytvářet model v rámci akce školního parlamentu (o BH se dohodneme, co je tedy potřeba přinést a budeme ho v průběhu týdne realizovat – asi ČASP, VV)
PLATBY – osobní konta (kdo ještě neuhradil), SPOLEK RODIČŮ – dobrovolný příspěvek, viz zpráva: https://zsplanany.cz/2025/09/zprava-spolku-rodicu-a-pratel-skoly-za-skolni-rok-2024-2025-informace-k-platbe-daru/
Krásný týden 🙂
Český jazyk a literatura: Mluvnice – podstatná jména – velká písmena. Přídavná jména. Sloh – práce s textem. Literatura – čtení s porozuměním. Informace – Antošová, Březina.
Anglický jazyk: Lew: V pondělí test z míst ve městě, procvičování minulého času slovesa být, tvorba minulého času u pravidelných sloves.
VK: AlfaBox (test/středa) – 20 slovíček na téma místa ve městě. Zkuste si je přes víkend napsat. Děkuji za představení vašeho města. Zkoušení bude pokračovat dále. Přídavná jména k popisu města. V týdnu budeme pracovat v PS str.32-35. Bude i známkovaný pracovní list na téma was/were (čtvrtek).
Německý jazyk: Procvičování – dny, měsíce. Nově se naučíme počítat (1-100) + barvy. Stále trénujeme výslovnost 🙂 L.T.: Hallo Kinder. I vás čekají barvy/Farben, čísla/Zahlen a měsíce/Monate.
Matematika: Vennovy diagramy, desetinná čísla, obsah.
Dějepis: Test – Společnost v raném středověku. Západní Evropa.
Výchova k občanství:
Fyzika: V úterý prozkoumáme pohyb zvířátka a autíčka a ve čtvrtek si ukážeme, co všechno se z naměřených údajů dá zjistit.
Přírodopis: Paryby, ryby
Zeměpis: Přírodní poměry Afriky.
Hudební výchova:
Výtvarná výchova: Projekt – výroba modelu (parlament).
Tečkování přesuneme kdyžtak na další týden – prosím ale přineste si každý pár “uchošťouchů” a kelímek / kelímky (stačí od jogurtu a pod.) – uložíme si do skříně.
Tělesná výchova:
Člověk a svět práce: Projekt – výroba modelu (parlament)
Barevná hodina: Projekt – parlament, společná třídní práce.
Informatika: 💻 Ohodnocený orientovaný graf – úvod a praktické úlohy
